Reiskriebels

10 februari 2020 - Leeuwarden, Nederland

Ja ik weet het, ik heb tegen een aantal mensen gezegd dat we geen blog gaan bijhouden. Maar nu is ie hier toch :). Des te dichter we bij ons vertrek komen des te meer het toch gaat kriebelen. Het lijkt ons (ik in ieder geval en aan Dirk zijn reactie te zien hij ook) best fijn om af en toe wat met jullie te delen. Hoe het er precies uit gaat zien en hoe vaak we gaan schrijven, geen idee..   Over 4 weken zitten we in Zuid-Amerika. Het plan? Dat hebben we niet echt. De eerste week beginnen we met een wereldwonder bewonderen en daarna naar Patagonië. En dan gaan we zien waar de wind ons brengt. Een aantal landen in Zuid-Amerika, mogelijk een kort bezoekje in de Verenigde Staten en Azië staat ook hoog op het verlanglijstje. De kans is aanwezig dat dat laatste niet helemaal door gaat vanwege het coronavirus maar er zijn genoeg alternatieven. We gaan proberen om weer bij mensen thuis te overnachten via couchsurfing. Dat was echt heel gaaf toen we in Finland en Marokko waren. En als het lukt gaan we hier en daar werken voor eten en een bed. Tot zover ons plan.

Ondertussen zijn de voorbereidingen in volle gang. Zo goed als alles is geregeld, kattenoppas, prikjes gehad, juiste tas uitgezocht en begint het bij mij toch echt te kriebelen (of zijn het toch een beetje zenuwen). Nog een bezoekje aan de huisarts, tandarts en voor de zekerheid een malaria noodsetje halen en dan zijn wij er klaar voor. Hopelijk jullie ook :) Het aftellen is begonnen!

Reisvoetjes

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ellen:
    10 februari 2020
    Super leuk om jullie zo een beetje te volgen.

Heel veel succes met de voorbereidingen en heel veel plezier

Liefs x Ellen
  2. Monique Limberger:
    10 februari 2020
    Super gaaf en ben heel benieuwd naar jullie verhalen!
  3. Els:
    10 februari 2020
    Ben heel benieuwd naar jullie avonturen! heel veel plezier en geniet ervan.
  4. Guido:
    10 februari 2020
    Super, toch een beetje soort van mee op reis. Ik tel met jullie mee😉
  5. Harm Schonewille:
    10 februari 2020
    Erg leuk dat jullie je reisverhalen en belevenissen met ons wil delen. Heel veel succes met de voorbereidingen.
  6. Pim:
    26 februari 2020
    Heel veel plezier!!
  7. Harm Schonewille:
    6 maart 2020
    In de wetenschap dat jullie gisteren of vandaag op het vliegtuig zijn gestapt, ondanks de Corona hysterie wens ik jullie een goede reis en wens jullie leuke ervaringen in de landen die jullie gaan bezoeken en vooral natuurlijk de mensen en hun culturen.